wtorek, 8 marca 2011

nude trend

Od kilku sezonów króluje trend ,,Nude".  Prawie u każdego projektanta, który przedstawił swoją kolekcję na sezon wiosna/lato 2011 przewija się paleta różnych odcieni beżu.  Przodują tutaj Chloe, Lanvin czy Burberry.
Blado-cielisty look zagościł także w innych dziedzinach, tzn. makijażu (make-up no make-up) i opaleniźnie (blade ciało nie musi być powodem do zmartwień :) ).




Chloe łączy ze sobą trend nude i ,,na baletnice"


Lanvin- miała ją na sobie już Blake Lively na Spike TV 2010 Scream Awards


Burberry- mam słabość do tej marki :)

A moim zadaniem? Jestem osobiście wielką fanką tego trendu, zwłaszcza w połączeniu z bielą lub czernią. Wygląda się w nim bardzo naturalnie i jednocześnie seksownie :)
Ja zainwestowałam w cieliste spodnie Yoshe. Zestawiam je zazwyczaj z prostą górą, bo dzięki ozdobnym kieszenią nic więcej im nie potrzeba :)
Oto dwie przykładowe stylizacje, mam nadzieję że przypadną wam do gustu .










Spodnie -Yoshe
Bluzeczka - Zara
Koszula - H&M
Buty - Lasocki
kokarda - H&M

...J&M...

2 komentarze:

  1. zdecdowanie pierwsza stylizacja :)
    dziewczyno, jaką Ty masz figurę! xD mogę tylko pomarzyć:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne spodnie!

    OdpowiedzUsuń