niedziela, 17 kwietnia 2011

Zakupowe szaleństwo...

Jak wam minął tydzień? Dla nas był on bardzo intensywny, mnóstwo spraw nałożyło się naraz. Jutro po długim okresie samotnej egzystencji, jedziemy do domu na święta. Ale oczywiście nie mogłyśmy zaprzepaścić sobotnich  zniżek:) Wykorzystałyśmy je maksymalnie i wycisnęłyśmy ostatnie złotówki z naszych kont;/
oto nasze "skromne" zakupy:




















kurtka- Yoshe
spodnie- Mango
dżinsy- Cropp
T- shirt- Cropp
wisior- Cubus
buty- Humanic
spodnie- H&M
spódniczka- H&M
sukienka- Yoshe
buty- Aldo

ufffff...


...J&M...

10 komentarzy:

  1. nice :) najbardziej podoba mi się kurtka, też takiej szukam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej wszystko jest bardzo ładne takie no w bardzo dobrym stylu

    OdpowiedzUsuń
  3. w piątek widziałam Cubusową sówkę, ale już nie miałam $ i strasznie rozpaczałam :( jak na razie jest na mojej wish liście

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne ;)
    fajny blog kochane ;)
    buziaki ;}

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny blog i śliczna sówka pozdrawiam i zapraszam do siebie http://juliax96-makijaeporadyrecenzje.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. T-shirt z żyrafą boski, od dwóch tygodni mam fioła na punkcie białych koszulek, nie pytajcie dlaczego ;)). Ciekawe czy uda mi się go namierzyć w Croppie, 3majcie kciuki!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam do obserwowania mojego bloga :**
    http://lovciamy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń